15 Ocak 2014 Çarşamba

Nedir bu Shabby Chic..!!

          Bu sıralar ev dekorasyonu alanında ne tarafa baksam bir börtü böcek, çiçek temaları, cicili bicili şeyler var. Romantizm akımının en hat safhada olduğu 18.yüzyılı bile sollayacağız gibi görünüyor. Rococo döneminin kıyafetlerine bakarsanız oturma odanızdaki koltuğu görebilirsiniz :) İşte bu romantik, nostaljik ve tam anlamıyla feminen tarza shabby chic deniliyor.



     
          Ne kadar maskülen bir kişiliğim olsa da bu çiçekli böcekli şeyleri gördükçe hafiften hafiften iç ses duyar gibi oluyorum "güzel mi ne?" Sonra diyorum ki " evet güzel, güzel olmasına ama ben bu çerçeveyi yada yastığı alsam benim evde sırıtacak" deyip vazgeçiyorum. Bu tarzı yakalamak için iki şansınız var; ya sıfırdan dekore edeceksiniz, yada aksesuarları parça parça alıp oluşturacaksınız. İkinci söylediğim bana uymadığı için her seferinde vazgeçiyorum almaktan. Bende Blogumu oluştururken bu tarzda yapayım dedim. En güzel yardımcı ise adı üstünde olan;
 http://shabbyblogs.com/ adresinden yardım aldım. 

               Ev dekorasyon örneklerine gelecek olursak, size birkaç fotoğraf göstermek isterim












      Bence en çok yatak odası ve bahçelere yakışıyor bu tarz.










Daha fazla örneklere bakmak isterseniz Burada ve Şurada ki blog ve site size yardımcı olur.. 
Canım çekti bu yaz bende bahçede bir shabby chic tarzı yapayım bari..

Hiç yorum yok: